То ж ми дамо вам кілька порадам, які допоможуть заощадити власні кошти й не лише.

Читайте також: Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні

Зробіть фото продуктів у холодильнику перед виходом

Щоб не купувати продукти, які є, перед тим як вийти, швидко сфотографуйте морозильну камеру, холодильник та комору, щоб ви могли перевірити, що у вас є.

Адже, швидше за все, опинившись посеред різноманіття продуктів, ви точно щось забудете придбати.

Фото холодильника
Фото central

Не йдіть до магазину голодним

Ніколи не робіть цього. Якщо ви ідете до магазину голодним, ви точно купите набагато більше непотрібних продуктів та витратите набагато більше грошей.

Хоча б перекусіть перед походом це дасть змогу чітко подумати, чим насправді ви годуватимете своє тіло протягом тижня.

Поїжте
Фото forbes

Візьміть багаторазові пакети

Такі торбинки продаються на касах магазинів, також їх можна придбати в інтернеті або пошити самому, це ще більше зекономить вам коштів. До того ж такі сумки для багаторазового використання, часто вміщують більше предметів.

Використовуйте багаторазові пакети
Фото zdorovia

Дотримуйтеся зовнішнього периметра магазину

Центральна частина проходів у супермаркетах більш оздоблена і, як правило, дорога або наповнена не здоровими продуктами, тоді як зовнішній периметр – це завжди свіжа незапакована їжа.

Почніть з периметра і пройдіть шлях до молочних продуктів, м'яса. Після того, як ви закінчите ззовні, перейдіть до внутрішніх проходів та тих продуктів, про які ви знаєте, що вони вам точно потрібні, наприклад, прянощі або соуси.

Дотримуйтеся зовнішнього периметру у магазині
Фото central

Купуйте сезонні продукти

Сезонна продукція не тільки краще смакує, але і зазвичай коштує менше. Всім відомо, що помідор краще смакує влітку, а кабачок призначений для холодного зимового дня!

Купуйте сезонні продукти
Фото forbes

Порівнюйте товари

Не варто необдумано довіряти яскравим акційним ярликам та рекламним оголошенням. Витратьте кілька хвилин на порівняння товарів: дуже часто акції приносять користь магазинам, але не покупцям.

Також будьте обережними у супермаркетах: маркетологи довго працювали, щоб ви купили більше, аніж треба.

Абстрагуйтеся від маркетингу
Фото forbes