Як досягти успіху: 7 важливих порад від Річарда Бренсона

24 лютого 2021, 07:30
Читать новость на русском

Джерело:

Cnbc

Річард Бренсон – британський мільярдер, засновник Virgin Group. Підприємницька жилка в Річарда проявилася ще в дитинстві: він то вирощував ялинки, то розводив папуг. Але справжнім біснесом Бренсон зайнявся у 20 років. Тоді й було засновано компанію Virgin.

Тепер під брендом Virgin працює понад 400 компаній у різних сферах бізнесу: кіноіндустрія, відеоігри, інтернет-провайдинг, космічний туризм...

Бренсонові довелося багато працювати й удосконалюватися. Тому він завжди з гордістю розповідає, як проводить день і як потрібно поводитися, щоб досягти успіху.

Читайте також: 7 секретів продуктивності генерального директора Apple Тіма Кука

Мрійте

Бренсон вважає: кожен має робити те, що йому до вподоби. Тільки так можна досягти бажаного. Мрія й прагнення втілити її в життя наблизять до успіху кожного.

Люди, що проводять час, працюючи над речами, які вони люблять, зазвичай більше радіють життю, – переконаний британський бізнесмен.

Фото gettyimages

Робіть добрі справи

Щоб людина чи компанія досягли успіху, потрібно робити добрі справи, радить Бренсон. До речі, максимальна самовіддача на роботі вже сама по собі є доброю справою задля всього людства.

Фото gettyimages

Вірте у свої ідеї

Палка віра у свою справу та свої прагнення – це те, що відділяє успіх від поразки.

Якщо ти не пишаєшся своєю ідеєю й не віриш у свої плани, чому хтось інший має це робити? – вважає Річард Бренсон.

Фото gettyimages

Не здавайтеся

Хай які перепони траплятимуться на вашому шляху – сміливо йдіть до своєї мети. Не дозволяйте закрадитися сумнівам чи невпевненості. Навіть якщо вас спіткала невдача – спробуйте ще раз, зберіться із силами й розпочніть спочатку.

Цікаво: Як розпізнати розумну людину: 7 головних ознак, на які варто звертати увагу

Робіть багато нотаток і кидайте собі нові виклики

Якщо ви не записуватимете власні (і чужі) спонтанні ідеї – вони вмить зникнуть. Тож обов’язково фіксуйте кожну думку, складайте списки мрій. І не забувайте: більше слухайте, менше говоріть.

Делегуйте повноваження й проводьте більше часу з родиною

Доручивши іншим виконувати те, на чому самі добре розумієтеся, ви звільните час на те, щоб планувати майбутнє компанії й щоб спілкуватися з найдорожчими для вас у світі людьми – із вашою родиною.

Багато спілкуйтеся

Хоча це й звучить просто, але саме це варто робити. Працюйте й взаємодійте з іншими людьми. Це збільшить ваш особистий успіх і успіх компанії.

Фото gettyimages