У такому випадку глибоко вдихніть, розслабтеся й пригадайте основні правила запобігання робочих конфліктів, якими сьогодні ми ділимося з вами. Навіть одне з них допоможе в критичній ситуації розрядити атмосферу.

Читайте також: 10 дратівливих фраз, які не варто казати колегам

1. Повага та людяність

Незалежно від того, яку посаду ви наразі обіймаєте, завжди намагайтеся вирішувати конфлікт мирно. А якщо вже вийшла суперечка щодо роботи, то не слід переходити на особисте. Говоріть із візаві лише про професійні якості. Особисте життя, сексуальна орієнтація, національність тощо – це табу.

Під час сварки не переходьте на особисте / Фото Tv.ua

2. Аргументація

Якщо словесної сутички з керівником не уникнути – намагайтеся ввічливо обґрунтувати свою позицію. Висловлюйтесь тактовно, наводячи чіткі, переконливі аргументи. Уникайте грубої та агресивної лексики.

Завжди аргументуйте свою думку / Фото Managementinpractice

3. Глибоко дихайте

Дуже часто конфлікти спалахують тоді, коли хтось зі співрозмовників перебуває на емоціях. Відчули так звану словесну "атаку з боку керівника? Глибоко вдихніть, видихніть, зробіть паузу й добре подумайте, що скажете далі. Якщо вже керівник перейшов на підвищений тон – буря вщухне не скоро.

Цікаво: 7 важливих навичок, на які роботодавці звертають увагу передусім

4. Подумайте, перш ніж щось сказати

Під час розмови з керівником будьте обережні у висловлюваннях. Не підвищуйте голосу, але й не бійтеся обстоювати свою позицію. Говоріть спокійно та врівноважено. Якщо сумніваєтеся, чи казати щось керівникові, – краще дайте змогу висловитись йому, а самі в цей час гарненько подумайте.

5. Вибачення

Якщо якоїсь миті ви зрозуміли, що керівник таки має рацію: виконуючи завдання, ви таки припустилися помилки, – не продовжуйте дискусії. Щиро перепросіть і спробуйте якнайшвидше виправити ситуацію.

Не соромтеся просити вибачення, якщо відчуваєте свою провину / Фото Wlooks