Ці 7 навичок дуже узагальнені й не стосуються людини певної професії. Вони стосуються комунікативних навичок, вмінь брати на себе відповідальність, критично мислити тощо.
Читайте також: 7 помилок, яких слід уникати на першій співбесіді
1. Вміння комплексно розв'язувати проблему
Роботодавець хоче, щоб його працівник вмів виявити прогалини в проєктах і мав сили та бажання розв'язувати всі проблеми, які виникатимуть в ході роботи. Окрім цього, важливо, щоб працівник міг оцінити наслідки появи певних проблем і спрогнозувати усі неприємності, які можуть виникнути в компанії.
Працівник повинен самостійно вміти розв'язувати проблеми / Фото Schalipharma
2. Критичне мислення
Для роботодавця дуже важливо, щоб працівник вмів логічно мислити й мав "холодний" розум під час вирішення багатьох робочих ситуацій. Завдяки критичному мисленню працівник легко орієнтуватиметься в інформаційній лавині, не піддаватиметься маніпуляціям і допомагатиме приймати зважені рішення.
3. Креативність
У 21 столітті креативність має цінність у бізнесі, науці, освіті, культурі тощо. По-справжньому креативний працівник – це скарб для компанії, адже така людина здатна генерувати безліч оригінальних ідей та пропонувати найрізноманітніші шляхи розв'язання будь-яких проблем.
Креативність – обов'язково навичка працівників будь-якої сфери / Фото Depositphotos
4. Уміння працювати з людьми
Під час розв'язання робочих питань обов'язково потрібно взаємодіяти з людьми. Саме тому для роботодавця важливо, щоб у вашому резюме таки був пункт "вміння працювати в команді". Навряд чи конфліктні, агресивні, категоричні та нездатні до компромісу потенційні працівники зацікавлять роботодавця.
Цікаво: 5 складових успіху будь-якого бізнес-проєкту
5. Емоційний інтелект
Для кожного роботодавця важливо, щоб працівник був емоційно стабільний, тобто вмів керувати своїми емоціями й чітко аналізувати емоції інших. Розуміння емоцій інших людей – ключовий момент в побудові гармонійних відносин в роботі.
Будь-який працівник має бути емоційно стабільний / Фото Coaching-way
6. Уміння приймати рішення
Дуже важливо, щоб працівник не лише виконував свої обов'язки, але й у критичних ситуаціях міг взяти відповідальність на себе і прийняти важливе рішення. Уміння приймати правильні рішення – це навичка, яку постійно потрібно розвивати. Тому навіть якщо вам не властиво приймати відповідальні рішення, ви можете цього навчитися, щоденно над цим працюючи.
7. Навички ведення переговорів
Працюючи у будь-якій компанії, потрібно вміти знаходити з колегами, клієнтами чи партнерами компроміс. Також кожен працівник повинен вміти проводити переговори, залагоджувати розбіжності й знаходити спільну мову будь з ким.
Кожен працівник повинен вміти вести переговори / Фото Dszn