Для того, щоб компанія розвивалася і рухалася в правильному напрямку, потрібно уникати деяких помилок, в тому числі й тих, які стосуються дизайну.
Читайте також: Чому лідери зазначають невдач: 5 основних причин
Помилка 1: Копіювання
Багато керівників можуть копіювати дизайн великих компаній. Це може зробити фірму непомітною. Створюючи свій бренд, потрібно виділятися, бути неповторним та особливим. Тільки це з часом принесе успіх.
Не варто копіювати дизайн відомих компаній / Фото Probusiness
Помилка 2: Вдалий дизайн – той, який подобається керівнику
Керівник не завжди може знати усі нові тенденції й слідкувати за конкурентами. Саме тому під час створення дизайну потрібно відкинути власні "подобається" і "не подобається". Лише чіткий розум, здоровий глузд, статистика і психологія допоможуть продумати дизайн компанії.
Цікаво: Дозвілля успішних людей: 9 справ, які не тільки розважать, а й принесуть користь
Помилка 3: Викидати гроші на дизайн – привілеї великих компаній
Уже минув час, коли дизайнерські реклами малювали кольоровими олівцями. Візуалізація вирішує практично все. Красива картинка – це те, на що споживач ведеться першочергово. Неважливо, чи це маленька фірма, яка вчора відкрилася, чи величезна компанія з дочірніми підприємствами – дизайн повинен бути обдуманий ще до того, як робочий механізм запрацював.
Не економте гроші на дизайні / Фото Cult-design
Помилка 4: Економія на дизайнерах
Економити на дизайні – це одна з найбільших помилок. Не варто брати у штат лише одну людину, яка зобов'язана виконати великий обсяг роботи. Кількість не дорівнює результативність. Один дизайнер – добре, а три – краще. Адже тоді відбувається найбільш вдалий аналіз ринку, знаходяться спільні креативні ідеї та значно швидше втілюються ці ідеї в реальність.
Знайдіть у свою компанію дизайнерів-професіоналів / Фото Enddesign
Помилка 5: Надумана проблема
Несподівано, але досить часто керівники без будь-яких підстав вирішують, що дизайн не сподобався клієнтам. Така надумана проблема призводить до того, що дизайн вирішують змінювати без будь-яких на те підстав. Найкраще в таких випадках прослідкувати статистику, провести опитування і дізнатися у споживача, чи є проблеми з дизайном.
Не створюйте проблеми на рівному місці / Фото Piter-trening