Чому пачка цигарок виглядає саме так: ви здивуєтесь, наскільки все продумано
Виявляється, пачки з щільного картону з відкидною верхньою кришечкою були придумані однією з компаній, яка виробляла сигарети, не в цілях інновації або дизайну, а для того, щоб зробити споживачів даних сигарет ходячою рекламою.
Джерело: 24 канал
Раніше, коли пачки цигарок були без відкидних кришечок, курці призвичаїлися витягати сигарети з м'яких пачок не виймаючи їх з кишені, а отже люди не бачили марку тютюнового виробу. Це було зовсім не до вподоби маркетологам тютюнових компаній.
Читайте також: Що подарувати тим, хто любить пиво: 20 ідей з фото
Тому завдяки новому дизайну сигаретних пачок, фліп-топи (так називаються нинішні сигаретні пачки) доводилося діставати, щоб витягти сигарету.
Фото pixabay
Але й тут курці знайшли вихід, з роками вони навчилися витягати сигарети й з фліп-топів не виймаючи пачку з кишені. Тому, потрібна була нова складна упаковка, але тут першою стала компанія Dunhill.
Тепер, щоб дістати сигарету з пачки доведеться відкрити не тільки кришечку, але і клапан-фольгу. У кишені цього точно не зробиш.
Фото pixabay
А для більшого престижу в Dunhill назвали цей внутрішній клапан красивим словом х'юмідор.
Х'юмідор – це ящик для зберігання сигар в якому підтримується оптимальний рівень вологості та й аромат не випаровується.