22 березня – Міжнародний день таксиста. З нагоди цього професійного свята пропонуємо 7 фактів про таксистів, які вам буде цікаво й корисно дізнатись.

Читайте також: Секрети барменів, про які ніхто не знає

Заднє сидіння в таксі – найбрудніше

Наскільки б сильно водій не любив свій автомобіль, він все одно не може собі дозволити щоденно їздити в автохімчистку. Саме тому таксисти зізнаються, що найбруднішим місцем в автомобілі зажди є задні сидіння. Здебільшого усі пасажири займають саме ті місця і під час поїздки п'ють каву, сік, чай або навіть їдять.

Найбруднішим місцем у таксі є заднє сидіння / Фото 59

Більшість таксистів – порядні

Попри скарги пасажирів на хамство та недобросовісність таксистів, насправді більшість із них приязні та порядні. Усе залежить від принципів людини, а не від професії, якою вона заробляє собі на хліб. Саме тому, забувши речі в таксі, не поспішайте впадати в розпач: найімовірніше, вам повернуть усе, що ви загубили.

Таксисти люблять чайові

Якщо вам сподобалися чисте авто, приємна бесіда з водієм, його професійність та вправність на дорозі – можете віддячити чайовими, заплативши трохи більше обумовленої суми.

Залишайте таксистам чайові / Фото Hostingkartinok

Торг з таксистом – недоречний

Жоден таксист не оцінить пропозицію пасажира обговорити ціну. Особливо водіїв дратують скнари, що починають торгуватися, їдучи на коротку відстань. Суму було озвучено – ви, сівши до таксі, на неї погодились. Торг у дорозі просто недоречний.

Цікаво: Бережіть автівку та готівку: речі, які не варто перевозити легковиком

Не коментуйте дії водія і не давайте без потреби поради

Таксистів дуже дратують непрошені поради щодо побудови маршруту чи проїзду певною ділянкою вулиці. Відволікаючись на пасажира, водій ризикує не впоратися з керуванням. Поради доречно давати лише тоді, коли вас про це просять.

Не коментуйте роботу таксиста під час поїздки / Фото Shkolazhizni

Таксистів турбує їхній рейтинг

Для таксистів, які користуються спеціальними мобільними додатками, хороший рейтинг – надзвичайно важливий. Тому після поїздки не полінуйтеся оцінити якість професійних навичок водія, його доброзичливість та комфортність авто.

Час пік

Залежно від району, у якому працює таксист, є години, коли від клієнтів особливо багато. Саме тому таксисти не чекають на замовлення цілодобово. Вони просто "ловлять" клієнтів у час пік.

Найбільше замовлень таксисти мають у час пік / Фото Vinbazar