Ми вам розповімо, як зробити так, щоб ваші онлайн-продажі змінилися, потік клієнтів збільшився, а прибуток примножився.
Читайте також: Як розпочати свою справу без стартового капіталу: корисні поради
Незалежно від того, чи ви щойно відкриваєте власну справу, чи на ринку продажів декілька років, ви повинні розуміти, що успіх усіх онлайн-продажів базується на п'ятьох основних чинниках.
Грамотність
Керівник та підлеглі повинні подбати про те, щоб на сайті та всіх онлайн-майданчиках інформація, подана від імені компанії була оформлена грамотно. Варто відкоригувати всю текстову частину, виправити всі пунктуаційні, лексичні та граматичні помилки. Такі помилки у потенційних покупців можуть справити враження, що все створювалося нашвидкуруч і абияк.
Фото plerdy
Відгуки
Відгуки – це дуже потужний інструмент для підвищення продажів. Навіть ті люди, які не здійснюють покупки, завжди слухають відгуки тих, хто щось купував. Позитивні слова про компанію – це завжди стимул до покупки. Увімкнувши логіку, ви можете використати схильність людей до "масового інстинкту" і збільшити таким чином онлайн-продажі.
Цікаво: Прості способи змінити світ на краще
"Ви будете задоволені своєю покупкою або ми вам повернемо гроші назад"
Безпрограшний маркетинговий хід, який більшою мірою діє гіпнотично і робить покупців наївними. Адже багато хто вірить у те, що придбавши річ, з легкістю зможе через деякий час, у разі чого, повернути її назад. Такі рекламні вислови можуть збільшити будь-які продажі.
Фото shongames
Соціальні мережі
Віднедавна соцмережі стали не лише сайтами для розваг, а й прекрасною можливістю для заробітку. Тому, для того, щоб збільшити онлайн-продажі варто пов'язати основний сайт з різними соцмережами. У кожній соцмережі ви можете знайти своїх покупців, тому активно розвивайте усі сторінки, купуйте рекламу, створюйте якісний контент і у вас точно збільшаться кількість онлайн-продажів.
Фото marketingland
Сила відео
Для того, щоб виділятися серед своїх конкурентів, радимо створювати якісні відео з презентацією власних товарів. Не соромтеся публікувати навіть "свіжі" відеороботи. Потенційні покупці повинні бачити, що вони можуть придбати. Для сайту варто створювати відео, тривалістю не більше 3-4 хвилин. Для соцмереж – ще коротші. Можливостей є багато, тому спробуйте використовувати їх по максимуму.
Фото blogs.opera