Усі міфи створені на правдивих і неправдивих фактах. Саме тому деякі міфи можуть бути дуже переконливим навіть для надзвичайно мудрих людей.
Читайте також: 5 типових помилок бізнесу при виході на новий ринок
Міф 1: довгострокова перспектива
Будь-яка стратегія в компанії більшою мірою стосується не часових рамок, а способів досягнення бажаного результату. Зокрема, мова йде про організацію роботи, джерела створення вартості, драйвери витрат тощо. Для того, щоб побудувати правильну стратегію, потрібно хвилюватися не про часові рамки, а про глибину стратегії.
Фото kursiv
Міф 2: конкурентна перевага не працює
Конкурентність досі важлива у будь-якій сфері бізнесу. Але акцент має бути не на одній перевазі, а на декількох. Саме ці декілька особливих переваг і повинні виділяти ваш бізнес від бізнесу опонентів.
Фото kms
Міф 3: великі корпорації змінюють стратегії
Багато хто впевнений в тому, що великі всесвітньо відомі компанії постійно змінюють свої стратегії та при цьому витрачають великі гроші. Проте це не так, адже дуже легко сплутати зміну стратегічного напрямку та інновації, які й приводять до певних змін.
Фото dialog.lviv
Міф 4: цифрова стратегія найголовніша
Навіть в епоху технологій цифрова стратегія – це не найголовніше в розвитку компанії. Будь-який бізнес – це взаємодія цифрових технологій, ІТ, фінансів, персоналу тощо. Тому важливо будувати не цифрову стратегію, а стратегію для розвитку бізнесу. Між цими поняттями велика різниця.
Цікаво: 5 застарілих офісних практик, від яких варто відмовитись
Міф 5: без стратегії можна обійтися
Для розвитку бізнесу дуже важливо мати саме стратегію, яка є основою під час прийняття рішень і набору керівних принципів. Ні моторність, ні спритність, ні гнучкість не допоможуть розвивати бізнес так, як чітко продуманий план.
Фото antonpiskun