Диво-майстер ніколи не робить попередніх ескізів, спирається лише на пам'ять та уяву.

Читайте також Середовище, що формує майбутнє: чим цікавий Харківський ЛітМузей

Звідки черпає ідеї

Пошук ідеї починається з прогулянок дворами, де він розглядає бур’яни в тротуарних щілинах або цвіт на садових деревах. Потім він повертається у свою студію та шукає зображення в інтернеті чи у книжках, щоб вивчити форму та характеристики рослини, а також з’ясувати її походження.

Я відчуваю, що віддаю шану природі, збираючи правильну інформацію та уникаючи неточних зображень. У своїй роботі я не створюю рослину такою, якою вона була б у природному середовищі, навпаки, я маніпулюю нею так, як бачу її красу,
– розповідає Судзукі.

Як народжуються квіткові скульптури

Процес створення квіткової скульптури починається з вирізання деталей з металевої пластини.

Потім за допомогою молотка та стамески він додає їм реалістичної текстури. Художник використовує традиційні японські техніки гравіювання.

У результаті на його металевих листках з’являються тонкі жилки, а пелюстки ніжно скручуються на кінцях. Навіть крихітні насіння виглядають так, ніби вони можуть полетіти.


Кульбаба / Фото Shota Suzuki


Квітка кульбаби / Фото Shota Suzuki

Далі усі деталі Судзукі спаює разом. В залежності від проєкту скульптура може складатися з понад сотні окремих частинок.

За допомогою хімічних процесів, таких як іржавіння, сірчистість та окислення, металеві квітки набувають природного забарвлення і стають схожими на їхні справжні аналоги.


Кульбаба / Фото Shota Suzuki

Кожен плямистий листок чи текстуроване стебло має багатий спектр відтінків з витонченими золотистими акцентами.


Вишнева квітка / Фото Shota Suzuki


Гілка вишні / Фото Shota Suzuki


Оливкова гілка / Фото Shota Suzuki


Розторопша / Фото Shota Suzuki


Вишневий цвіт / Фото Shota Suzuki


Латук / Фото Shota Suzuki