Як не втратити продуктивність, працюючи з дому під час пандемії: 8 порад
Робота в чотирьох стінах під час карантину стала для нас нелегким випробуванням. Зросло навантаження, довелося швидко опановувати нові технології. Отже, стресогенних чинників побільшало, а можливості для повноцінного відпочинку, навпаки, звузилися.
За таких обставин багато хто відчуває брак енергії. Ресурси тануть, а з ними й натхнення та задоволення від колись такої улюбленої роботи. Утома стала нашим постійним супутником – вихідних нам уже не вистачає, щоб відновити сили.
Однак ми знайшли кілька способів, як запобігти вигоранню на карантині.
Читайте також: Виспатись не означає відпочити: 7 видів відпочинку, необхідних кожному
Довіряйте своїм звичкам
Якщо до карантину ви щоранку приймали душ, займалися спортом, наносили макіяж – робіть це й далі. Звички допоможуть налаштуватися на продуктивний робочий лад.
Фото pinterest
Облаштуйте зручний робочий простір
Робота в ліжку може здатися привабливішою, але навряд чи є ефективною. Якщо у вас ще немає повноцінної робочої зони, обов'язково її створіть – не лише для комфорту, а й щоб дати свідомості чіткий сигнал: "Я тут. Отже, починаємо працювати".
Фото wedfamily
Дотримуйтеся режиму
Установіть чіткі рамки й "виходьте з офісу" вчасно. Не витрачайте на роботу особистий час.
Фото pinterest
Не соромтеся вчитися працювати віддалено
Домашній офіс вимагає дещо інших навичок управління часом, завданнями та взаємодії з колегами. Якщо раніше у вас не було такого досвіду, доведеться його набути. В інтернеті з'являється дедалі більше інформації про це, тож виділіть трохи часу на самоосвіту.
Фото pixabay
Не вимагайте від себе більшого
Запобігти вигоранню допоможе ще одне з правило – не виснажувати себе роботою. Не вимагайте від себе більше, ніж зазвичай. Карантин сам по собі завантажив нас понаднормово: ми обробляємо збільшений потік інформації щодо пандемії, витрачаємо сили на підтримку близьких та налагодження віддаленої роботи, новим чином облаштовуємо побут. Усе це "з'їдає" значну частину нашого часу та енергії.
Фото pinterest
Спілкуйтеся з колегами та керівництвом
Так ви краще зрозумієте, чого від вас як працівника чекають, і менше нервуватиметесь через пере- чи недопрацювання. А також матимете більше спілкування, якого зараз бракує.
Фото pixabay
Дозвольте собі бути "не на зв'язку"
Установіть час після роботи, коли ви не будете відповідати на робочі дзвінки та повідомлення. Домовтеся з колегами, у який час ви на зв'язку, і намагайтеся дотримуватися цих меж. Поважайте також право інших людей – колег та партнерів.
Фото pinterest
Відпочивайте
Не забувайте про відпочинок. Попри те що для декого карантинний час перетворився на суцільний робочий день, не забувайте про вихідні. Вони є! І на вихідних знаходьте можливість відпочити, не думайте про роботу. Занурюйтесь у справи, які приносять найбільшу насолоду й від яких ви справді відчуваєте приплив життєвої енергії.
Фото wedfamily