"Одяг" має значення: 8 прикладів оригінальної упаковки
Гарна упаковка – запорука гарних продажів, і створення її – ціле мистецтво. Виробники не шкодують ніяких коштів на яскраву упаковку, щоб їхня продукція краще запам’ятовувалась. Проте інколи переборщують із креативом. А ви як вважаєте?
Ми підготували добірку найнезвичнішних упаковок.
Читайте також: Світові бренди, назви яких ми вимовляємо неправильно
Упаковка для засобів інтимної гігієни Naked
Кольором і текстурою вона скидається на людську шкіру, навіть червоніє при дотику.
Фото behance
Упаковка для порційного масла Butter
Замість кришки в Butter – невеличкий дерев’яний ніж. Таке масло найчастіше беруть на пікніки чи для швидкого перекусу, а столові прибори мало хто носить із собою.
Фото behance
Упаковка для молока Molocow
Тут частина упаковки – їстівна: солодкі цукерки у вигляді каміння та корови на цукровому "лужку". Шкода, що в продаж цей продукт так і не надійшов.
Фото behance
Упаковка для спагеті San Remo
Дизайн із мірним отвором, що дає змогу дістати оптимальну порцію макаронів.
Фото behance
Упаковка для техніки Google – наче коробка від піци Domino’s
2019 року команія Google надіслала на огляд блогерам Pixel 4 свій продукт в упаковці, оформленій під коробку від піци Domino’s.
Фото behance
Упаковка для шкарпеток Hellotex
Замість нудної картонки шкарпетки помістили в рамку. Отримати такі шкарпетки в подарунок значно приємніше (принаймні цікавіше), ніж звичайну пару.
Фото branding
Упаковка для натуральних джемів Color Eat
Набори натуральних джемів виробник вирішив оформити під палітру для фарб. Така упаковка розрахована на дітей: її автори хотіли перетворити звичайну страву для сніданку на кумедну іграшку.
Фото branding
Упаковка для норвезького лосося Nordic Blu
Іноді варто дозволити продукту самому себе продавати.
Фото behance