• Перезавантажуйся
  • Досягай
  • Надихайся
  • Дивуй
  • Більше
  • укр
  • рус
  • 24 Канал
  • Економіка
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
  • Перезавантажуйся
  • Досягай
  • Надихайся
  • Дивуй

Прихований зміст та еволюція логотипів найвідоміших компаній

24 лютого 2021 , 17:55 - Читать новость на русском
Логотип Lamborghini
Логотип Lamborghini / 1000logos

Хороший логотип має бути красивим, впізнаваним, викликати у людини емоції та легко запам'ятовуватися. Логотипи більшості відомих компаній відповідають усім цим вимогам. Однак деякі містять ще й невелику таємницю, розгадати яку вдається лише найуважнішим.

Джерело:

24 канал

Вашій увазі пропонуємо 9 найцікавіших логотипів з усього світу з прихованим змістом. Придивіться, вони не такі прості, як може здатися на перший погляд. Звідки взялися ці символи, що вони означають та хто був їхнім творцем?

Читайте також: 8 логотипів компаній, які змусять сміятись кожного

1. Apple

Першим логотипом компанії була гравюра з Ісааком Ньютоном під яблунею, яку обвивала велика стрічка з підписом "Apple Computer Co". Дизайнером цього лого був один із засновників компанії Рональд Уейн.

Apple
Фото inc.com

Друге лого Apple зробив дизайнер Роб Янов. Від старого лого компанії нічого не залишилося, крім, мабуть, ідеї з фруктом, який падає на голову Ньютона. Також яблуко було надкушеним для того, щоб люди могли одразу впізнати цей солодкий плід. Адже ціле яблуко можна було прийняти за будь-який інший фрукт округлої форми.

2. Ferrari

Автомобільний логотип цього бренду знайомий всім. Його головні атрибути – це баский чорний жеребець на жовто-золотистому тлі з намальованим італійським прапором у верхній частині логотипу.

Феррарі
Фото car-brand

Спочатку емблема Ferrari була на літаку льотчика Франческо Баракка, за часів Першої світової війни. Енцо Феррарі, попросив у Франческо віддати йому цей логотип. Льотчик погодився і віддав право Енцо на використання лого.

3. Versace

Логотип дому Versace – дуже екстравагантний і неординарний. Він був розроблений в 1978 році Джанні Версаче. Логотип являє собою голову представниці давньогрецької міфології – Медузи Горгони. Дизайнер пояснив чому він вибрав цього персонажа: "Це синтез краси та простоти, який здатний загіпнозувати будь-кого, як і одяг, що випускається брендом".

Версаче
Фото pinterest

4. Android

Ідея для створення логотипу у вигляді кумедного робота виникла завдяки емблемі, яку ми часто бачимо на дверях громадських туалетів.

Андроід
Фото logos

5. McDonald's

Психолог Луїс Ческін запропонував логотип у вигляді двох золотих арок, які разом складають літеру "М". Він прокоментував це так, що округла форма літери нагадує жіночі груди й на підсвідомому рівні викликає апетит та навіює людям спогади про своє дитинство.

Макдональдс
Фото pinterest

6. Lamborghini

Спочатку італійська компанія займалася виробництвом тракторів. Тому бик став емблемою компанії. Ця тварина дуже витривала і сильна. Зараз, автомобілі марки Lamborghini – потужні, дорогі суперкари, і емблема золотого бика їм дуже підходить.

Ламборджіні
Фото car-brand

7. Coca-Cola

Coca-Cola має найбільш впізнаваний фірмовий стиль логотипу, якому вже понад 117 років. На початку 1980-х років, у зв'язку з конкуренцією з боку продукції Pepsi, було прийнято рішення змінити лого компанії на New Coke. Зробивши цей маркетинговий хід, компанія почала втрачати продажі. Споживачам не подобалася нова назва напою. Через деякий час, напою повернули колишню назву Coca-Cola, тим самим компанія поліпшила свої продажі.

Coca-cola
Фото pinterest

8. Pepsi

Перше лого компанії було не надто симпатичне. Можна сказати – провальне. У 1962 році, компанія змінила свій логотип на триколірний м'ячик, а також прибрала префікс Cola. Тепер вона називається просто Pepsi. Однак, лого компанії змінюється дуже часто. З чим це пов'язано – невідомо.

Pepsi
Фото pinterest

9. Nike

Засновник компанії Філ Найт заплатив студентці Керолін Девідсон всього 35 доларів за створення цієї емблеми. Спочатку символ його не вразив, але потім він приніс успіх фірмі. Часто логотип цієї компанії порівнюють із крилом богині перемоги Ніки.

Ніке
Фото pinterest

Автор: Ірина Бевза
Ідеї Дивуй

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні

      Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні

      16 квітня , 18:59
    • Ми всі користувалися прищіпками неправильно: британка показала, як треба сушити речі

      Ми всі користувалися прищіпками неправильно: британка показала, як треба сушити речі

      14 квітня , 17:01
    •  Машина часу: 10 ностальгійних фото, які вмить відправлять вас у дитинство

      Машина часу: 10 ностальгійних фото, які вмить відправлять вас у дитинство

      13 квітня , 09:13
      Цікаво
    • Бренд із душею: як любов до своєї справи стала основою філософії Soplica

      Бренд із душею: як любов до своєї справи стала основою філософії Soplica

      12 квіт , 15:46
    • Секрети бренду Soplica: як виготовляють унікальні настоянки

      Секрети бренду Soplica: як виготовляють унікальні настоянки

      22 бер , 17:01
    • Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні

      Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні

      16 квіт , 18:59
    • Як швидко знайти роботу: 5 дієвих порад

      Як швидко знайти роботу: 5 дієвих порад

      16 квіт , 16:45
     
    Новини
    • 18:59

      Їсти й багатіти: 6 порад, які допоможуть вам економити на харчуванні фото

      18:59
    • 16:45

      Як швидко знайти роботу: 5 дієвих порад

      16:45
    • 14:02

      Як користуватись посудом, не забруднюючи його: ідеальний трюк відео

      14:02
    • 11:33

      Краса зі старих залізних цистерн: 15 ідей для використання в інтер'єрі та надворі фото

      11:33
    • 08:55

      Як у McDonald's отримати каву немов зі Starbucks: обов'язково скуштуйте цей напій

      08:55
    • 06:20

      Вам це під силу: 6 способів скоротити відходи індустрії моди та врятувати планету

      06:20
    • 15 квітня
    • 18:55

      Як працювати вдома й не збожеволіти: 5 важливих порад від тайм-менеджера фото

      18:55
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • 24 Канал
    • Економіка
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук