Розповідаємо про найпоширеніші помилки, через які відвідувачі інтернет-магазину відмовляються робити покупки, залишаючи вас без прибутку.

Читайте також: Як не потрапити на гачок до шахраїв в інтернет-магазині: 3 прості поради

1. Процес оформлення покупки – не для слабкодухих

Кількість обов'язкових дій для здійснення замовлення має бути мінімальним. Ніяких опитувань на цьому етапі. Дайте покупцеві можливість здійснення замовлення в один клік (лише дані куди та кому відправити та платіж за покупку), максимально спростіть процес.


Фото pixabay

2. Зовнішній вигляд не викликає довіру

Мінімалізм, лаконічність, чіткість, чистота ліній, помірне використання графіки та кольорової палітри – ось характерні риси сучасного дизайну.
Адже повністю слідувати трендам у дизайні веб-сайтів, впроваджуючи всі без винятку модні "фішки" – теж не найбільш вдала ідея.

Сайт
Фото pixabay

3. Сайт занадто повільно працює

Якщо сайт працює повільно, то продажі падають швидко. І справа не тільки у сучасних користувачах, очікування яких в кілька секунд здається абсолютно неприйнятним, повільна робота сайту негативним чином позначається тепер на його ранжуванні у пошуку.

Сайт
Фото pixabay

Адже статистика стверджує, що 80% користувачів не повертаються на сайт, який викликав у них роздратування повільним завантаженням при першому відвідуванні.

4. У вас немає інформації про ціни

Приховані ціни в очах покупця виглядають обманом. Тому 70% покупців покинуть сайт.

Ціни
Фото pixabay

5. Сторінки товарів з недостатньою інформацією

Сторінка товару повинна містити максимум корисної для покупця інформації:

  • опис;
  • характеристики;
  • комплектація;
  • склад;
  • термін придатності;
  • вікові обмеження.

Доповніть текст детальними фото в різних ракурсах (з можливістю збільшення), відеооглядом.


Фото pixabay

6. Ви працюєте не на ту аудиторію

Сайт буде приносити прибуток від покупок тільки в тому випадку, якщо вся його структура, контент, оформлення сторінок, заклики до дії та комерційна пропозиція заточені чітко під того, хто є вашим покупцем.

Дитина за комп'ютером
Фото pixabay

Складаючи портрет клієнта, не нехтуйте жодною з наявних можливостей – від особистого досвіду та спостережень до анкетування і соцопитувань.