До проєкту Art in Ad Places долучилися як місцеві, так і запрошені художники. Один із них – Чарлі Тодд.

Цікаво Barbie показала свій наймасштабніший рекламний ролик за останні 5 років: щемливе відео

Він вважає, що занедбані телефонні будки не приносять жителям Нью-Йорка ніякої користі, а служать лише для розміщення надокучливої реклами.

Зовнішня реклама – це проблема вулиць нашого міста… Я радий бачити, що в Нью-Йорку вона нарешті почала щезати з таксофонів,
– зауважив Чарлі Тодд.

Як почався мистецький рух

Усе почалося навесні 2016 року. Тоді співзасновниця Art in Ad Places Керолайн Колдвелл звернула увагу на непривабливу рекламу в Брукліні. Вона натикалась поглядом на цей білборд щодня, ідучи на роботу, і вже відверто його ненавиділа.

Тож заручившись підтримкою інших митців, Керолайн вирішила щось із цим зробити.

Наповнімо наше життя мистецтвом, яке змушує нас відчувати щось інше. Ми – команда художників та шанувальників мистецтва, які вважають, що наш громадський простір став би кращим, якби ми позбулися білбордів або замінили рекламу на них живописом,
– запопонувала Керолайн Колдвелл.