6 ідей, як кожен із нас може підтримати малий бізнес

9 березня 2021, 08:40
Читать новость на русском

Економіка досі оговтується після жорсткого карантину. Особливо постраждав малий бізнес. Тим часом пандемія набирає обертів. Як може підтримати дрібних підприємців кожен із нас?

Пропонуємо кілька простих порад, як ви можете допомогти своїй улюбленій кав’ярні чи інтернет-магазину друзів.

Читайте також: 5 творчих рішень, що допомогли ресторанам пристосуватися до карантину

Замовте їжу на винос або доставку

Дистанційна робота і самоізоляція людей можуть призвести до зниження прибутку кафе і ресторанів. Рішення є. Одні заклади як і раніше пропонують доставку їжі, а інші – лише запускають її на тлі пандемії. Тому скористайтеся даною послугою. Так ви не тільки підтримайте малий бізнес, але й забезпечите дохід кур'єрам.


Фото pixabay

Допоможіть справою

Якщо ви дизайнер, то можете запропонувати оновити дизайн вивіски чи меню кав'ярні або створити імідж для соцмереж магазину. Також можете допомогти з креативними текстами для тих-таки соцмереж. Спеціаліст з реклами може допомогти бізнесу з просуванням на онлайн-майданчиків.


Фото senfil

Поділіться відгуком у соцмережах

Силу Facebook та Instagram важко переоцінити, особливо у світі, який впродовж останніх кількох місяців вимушено "переїхав" в онлайн. Це можна робити на їхніх сторінках у соцмережах або на своїй, обов'язково відзначивши їх у публікації. Пам'ятайте, що і серед ваших друзів можуть знайтися їхні майбутні клієнти.


Фото unsplash

Говоріть дякую

Дякуйте кур'єрам, співробітникам, які працюють під час пандемії. Багатьом з них доводиться працювати понаднормово, щоб утримувати заклади в чистоті та забезпечувати наявність товарів, необхідних клієнтам. Просте "дякую" ніколи не буває зайвим.


Фото pixabay

Купуйте подарункові сертифікати

Це, мабуть, найпростіший та найшвидший спосіб допомогти малому бізнесу. Скористатися подарунковою карткою ви зможете відразу, коли життя повернеться у звичне річище.


Фото senfil

Поставте оцінку

Можна підтримати малих підприємців кількома кліками. Більшість малих підприємців мають профілі на Facebook і теги на Google-мапах – там оцінювати їх найпростіше. Якщо ти працював з інтернет-магазинами через маркетплейси типу OLX чи Prom.ua, залиш оцінку там.


Фото light