5 творчих рішень, що допомогли ресторанам пристосуватися до карантину

1 березня 2021, 13:57
Читать новость на русском

Як вижити під час карантину та вберегти власний бізнес? – чи не найпоширеніше питання, яке доводиться чути від власників ресторанів чи кафе. Адже, як ніхто інший вони одними з перших відчули удар карантинних обмежень. Проте сміливі й креативні ідеї допомогли багатьом з них не тільки втриматись на плаву, але й завоювати увагу публіки.

Тому ми вас познайомимо з ідеями від закладів, які вижили під час карантину і не втратили своїх клієнтів.

Читайте також: Як захистити бізнес від кіберзагроз: 5 дієвих порад

У своїй "кабінці"

Власники ресторанів у Амстердамі придумали спосіб, як захистити своїх відвідувачів. Літні тераси одного з закладів, де вирощувалися овочі й квіти для того ж таки ресторану, перетворили на прозорі "кабінки" зі столиками на двох. Так гості можуть насолоджуватись стравами та видом з тераси безпечно і затишно.
Також львівська ресторація "Дуже висока кухня" встановила купольні прозорі оранжереї навколо столиків на даху будівлі на площі Ринок.


Фото restoran

Онлайн-ресторан

Креативні рішення ресторанний бізнес почав придумувати ще під час найжорсткіших карантинних обмежень. Українська мережа закладів "Черноморка", щоб працівники кухні та офіціанти не залишилися без роботи запустили унікальний онлайн-ресторан. Офіціанти приймали замовлення й допомагати гостям з вибором за допомогою відеозв'язку. А готові страви можна було забрати самотужки чи оформити доставку додому.


Фото lifestyle

Естетика ресторану та зручність

Ресторан Narisawa в Токіо один із перших опинився в серці пандемії. А їхня "фішка" була у вишуканій подачі страв. Тому пандемія підштовхнула керівництво створити спеціальні сети для доставки, які поєднали фірмову естетику ресторану і зручність для транспортування. Вони розробили спеціальні "напівфабрикати" для готування і подачі ресторанних страв вдома. А ще запропонували купувати овочі у фермерів, з якими працює сам ресторан.


Фото japantimes

Дистанція перш за все

Тримати дистанцію у закладах харчування, це перший і ключовий захід безпеки в ці дні. Тому одна із кав'ярень німецького містечка Шверин знайшла вихід: відвідувачам літньої тераси почали видавати солом'яні капелюхи з прикріпленими до них поролоновими палицями для басейнів. Такі імпровізовані головні убори не дають наближатись один до одного більш ніж на дозволені 1,5 м.
А от Burger King, теж у Німеччині, свої фірмові картонні корони добряче збільшили у діаметрі, таким чином відвідувачі могли тримати безпечну дистанцію один від одного.

А ще деякі ресторани навчилися охороняти особистий простір за допомогою м'яких іграшок або картонних "відвідувачів", які займають порожні стільці за столиками.


Фото edition

Столик на краю світу

Шведський бренд безалкогольного вина Oddbird разом з рестораном Garba відкрили "найбільш соціально дистанційований ресторан у світі". Вони розмістили кілька затишних столиків у шести точках національного природного заповідника Херінг у Швеції. Столики розташовані на відстані одного кілометра один від одного.


Фото adweer.com